top of page
חיפוש
  • talafia

חימום

עכשיו זה נראה כמו בלגן.

אבל תיכף יגיעו התלמידים ותגענה התלמידות, ואשים מוסיקה.

והם יתחילו להלך בין הקוביות, ולבדוק-

עמידה על רגל אחת, עמידה על עקב, על בהונות על הגבול החיצוני של כף הרגל, על שתי רגליים צמודות, בזויות שונות.

מדי פעם אבקש לבצע תרגיל קטן על גבי הקובייה, להתכופף, להרים ברך, לגעת ברצפה לפתל את הגו וכדומה...

בהדרגה המוסיקה תגבר, הקצב יעלה, הם יעברו בין קובייה לקובייה בהליכה מהירה או ריצה קלה, כשהם עוצרים לרגע על הקוביות.

זה יביא להתמודדות עם מצבי שיווי משקל מפתיעים ומאתגרים והם ילמדו לאזן את עצמם במצבים שונים.

השרירים יתחילו להתגייס באופן מושכל, כפות הרגליים תתחזקנה וכך גם שרירי השוק והירך.

שרירי הבטן יתאימו עצמם לסיטואציות המשתנות ויתכווצו וירפו כנדרש.

והידיים תתנה תגובות איזון.

ואז אבקש מהתלמידים/ות להניע את מפרקי היד באופן מגוון ומכוון, אצבעות, שורש כף היד, מרפקים, כתפיים, ריקוד קטן אישי.

עמוד השדרה יגיב לתנועות ושיווי המשקל ישתנה שוב. יהיה צורך לגייס שרירים מייצבים נוספים, באופן מודע הפעם.

וכך הגוף והתודעה יהיו מוכנים לשיעור.

או במילה אחת: חימום.


5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page