חיפוש
  • talafia

איך לא "לשקוע" אל תוך עצמי?

אחד הדברים שאנחנו עובדים עליהם בשיעורי הפילאטיס הוא איך להקל על המפרקים את נשיאת משקל הגוף. בין אם זה בעמידה, על שש, בשכיבה על הצד או בישיבה. אילו שרירים אנו מגייסים ובאיזו מידה, כדי שנוכל לנוח בתוך המנח מבלי להתאמץ ומבלי להכביד משקל על השלד ועל המפרקים. מובן שאימון וחיזוק של שרירי הליבה מקל מהעומס על המפרקים בכל מקרה. אולם, ככל שנגביר את המודעות לאופן בו אנו משתמשים בשרירים אלו ולאופן בו אנו מחזיקים את הגוף שלנו במצבים שונים, כך נוכל "להרים" את עצמינו מעל השלד, מעל העצמות, ולחוש תחושה של קלילות וריחוף בהתנהלות היום יומית שלנו.


0 צפיות0 תגובות

054-783-8221

לנוע בטוב

טל אבולעפיה כרמל

הרשמו לקהילת "לנוע בטוב" ותקבלו טיפים לתנועה מיטיבה, ועדכונים מהסטודיו.

שיעורי פילאטיס בזום, אימוני פילאטיס בזום, שיעורי פילאטיס אונליין, שיעורי פילאטיס באינטרנט, פילאטיס מזרן, פילאטיס לנשים, פילאטיס לגברים, שיעורי פילאטיס פרטיים מהבית, שיעורי פילאטיס מקוונים, שיעורי ספורט בזום, פילאטיס הריון אונליין, שיעורי פילאטיס פרטיים, טיפול בכאבי גב תחתון
  • Facebook
  • YouTube